Monday, January 19, 2009

9. Georgiana

Georgiana mi-e cea mai dragă. Recunosc. E atât de frumoasă! Îmbrăcată în roz, cu ochi negri de ursuleţ de pluş, cu părul negru. E atentă când pictează. Pictează bine. Îl iartă pe Francisc care a mai fost rău cu ea. Îşi desenează o casă a ei. Nu-l va invita pe Francisc acolo decât dacă se va cuminţi. Francisc ţine cumva la ea, dar e băiat şi nu vrea să o arate. Dacă i-am spune Georgianei că el plângea când ea nu era acolo...E atent cu ea când vine vorba de păpuşi. Are pe pat un joc în care Farncisc arată că poate fi unul din cei mai grijulii bărbaţi. El găteşte, spală, îngrijeşte. Şi o ajută pe Georgiana. Mama ei e tânără şi la fel de frumoasă. Doar că puţin tristă. Georgiana a trecut de un hop. În doi ani se va putea spune dacă a scăpat de tot, dar e puţin expusă în perioada aceasta. Asta nu o poate opri pe mama sa probabil să binecuvânteze fiecare zi alături de minunăţia asta de fată.

3 comments:

Anonymous said...

Ca sa ne aduca aminte de minunea ca putem merge la patinoar si pe munte si ca sa ne stranga de pe jos cand noi, oamenii sanatosi, cu job si cu familie, suntem deprimati pentru ca e Bucurestiul prea aglomerat sau pentru ca nu ne-am gasit calea in cariera...Scrii foarte frumos, un stil viu, sensibil, care transmite multe fara sa fie patetic.

andams said...

Sunt in jurul nostru multi oameni, care sufera, noi nu-i vedem, trecem pe langa ei. Altii, precum acesti copii, isi vindeca ranile ajutati de parinti, matusi, bunici. Ar trebui ca viata sa fie mai usora si pentru ei, sa le dam o mana de ajutor, pentru ca atunci cand vom trece pe langa ei, sa-i vedem. Imi place mult acest blog si ma bucur ca ti-a venit ideea asta. In zilele noastre multi isi fac bloguri pentru te miri ce. Mai putin pentru minuni.

Ramona-Sandrina Ilie said...

Si totusi minunile exista peste tot: in noi, langa noi - fac parte din existenta noastra umana, sufleteasca, iar uneori ne ating cu o aripa de alaturi - dovada acest blog :).

Foarte frumos ai descris aceste minuni de copii pe care de cand i-am cunoscut (pe ei si pe multi altii) am invatat zi de zi sa ma redescopar pe mine, lumea din jurul meu, sa ma redefinesc si sa sper si eu in minuni, bunatatea din sufletul oamenilor si in tot ceea ce este mai bun in lume!

Post a Comment