Monday, January 4, 2010

Isabela

pe Isabela am văzut-o acum o săptămână pentru prima dată în carne si oase. Acum vreo două săptămâni am vazut prima dată poze cu ea. Adriana imi spunea sa merg la ea şi să conversăm. nu am vrut sa fac asta. mi-era teamă să nu boţesc aripile unui înger

am luat contact cu scrisul ei in urma cu un an. m-a făcut să plâng. de câteva ori. i-am scris prima dată acum câteva luni. i-am spus despre o păpuşă pe care o visez în bratele Georgianei, i-am povestit de ce Georgiana pune branulă la girafă.

mi-a zis că o fac să plângă. ne facem să plângem unul pe altul

a sunat la un magazin de jucării când i-am spus că Georgiana dansează pe versurile de la "Ghiţă"

l-a sunat pe nenea de ţine un magazin cu jucării din astea şi i-a vorbit. Cred că mult de tot. atât de mult încât nenea ăla a zis că mai are în depozit o singură păpuşă. s-a dus să mai caute una şi i-a zis Isabelei să treacă a doua zi pe acolo. e convingătoare.

1 comment:

Anonymous said...

Ce se intampla cu Isabela? nu mai stiu nimic de ea de luni bune. Sper ca e bine !

Post a Comment